czwartek, 10 października 2019

Przywitanie

Podróże to moje życie!
Podróżowałam palcem po mapie w ciemnych czasach PRL, snułam marzenia i plany na których realizację przyszło mi trochę poczekać. Rozpoczynam pisanie tego bloga w czasie, kiedy podróżowanie do Stanów Zjednoczonych stało się namacalne. Nie mamy już wiz! O rety!

Na imię mi Paulina i od bardzo wielu lat jestem żoną Marcinka. Podróżujemy chętnie, często i coraz odważniej. Biura podróży to za mało aby objechać świat dookoła a taki plan w zasadzie jest.
Podróżujemy od wielu lat, ostatnio wzrosła częstotliwość ze względu na tanie bilety samolotowe, promowe, kolejowe... i tak pojawił się pomysł na bloga.
Będę pisać o rzeczach nieoczywistych, podawać wskazówki, jakich sama bym szukała, możliwości dojazdu czy zwiedzenia czegoś więcej. ENJOY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się post, chcesz wziąć udział w dyskusji lub uzyskać wskazówki, napisz komentarz

Zachodnia Irlandia - Galway

  Piszę tego posta po dwóch miesiącach od powrotu z Irlandii.W tym czasie moje wspomnienia związane z podróżą zdążyły się ułożyć, dojrzeć i ...